مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-06سياسي

40 مدل جلسه خانگی قرآن در کشور اجرا می شود 


دبیرعلمی و اجرایی شورای مردمی پویش ستاره های زمین گفت: 40 مدل جلسه خانگی قرآن در کشور تهیه شده است که بر اساس مناطق جغرافیایی و فرهنگی در مناطق مختلف اجرا می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام امین شغلی در نشست خبری پویش سراسری ستاره های زمین( ترویج جلسات خانگی قرآن کریم) که در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد با اشاره به اینکه سالها است که با کلید واژه جلسه های قرآنی آشنا هستیم اما شرایط کرونای و سایر موارد باعث شد تا این جلسه ها قدری از رونق بیافتد اظهار کرد: در سطح کشور دغدغه مندان برگزاری جلسه های قرآنی در این عرصه شناسایی و ستاد مردمی پویش جلسه های خانگی قرآن تشکیل شد، نباید این عرصه مردمی را با هر بهانه ای غیرمردمی و حاکمیتی کنیم.

وی با اشاره به پویش ستاره های زمین گفت: در 250 شهرستان قرارگاه های مردمی و آتش به اختیار این پویش تشکیل شده است تا با حفظ استقلال و حس مردمی بودن جلسه های قرآنی را ترویج کنیم ضمن اینکه هیچ بودجه حاکمیتی برای این پویش در نظر گرفته نشده است.

دبیرعلمی و اجرایی شورای مردمی پویش ستاره های زمین ادامه داد: در همین راستا کمیته گفتمان و اطلاع رسانی تشکیل شد و در آن آسیب شناسی صورت گرفت و طرحی به عنوان پویش ستاره های مردمی مطرح شد که بر اساس روایت شریفه است که خانه ای که در آن قرآن تلاوت می شود برای اهل آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 مدل جلسه خانگی قرآن در کشور اجرا می شود 

40 مدل جلسه خانگی قرآن در کشور اجرا می شود